سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
حرم امام خمینی

حوزه/ مراسم تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، امروز ۱۶ مردادماه در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی با آرمان‌های امام راحل(ره) امروز، ۱۶ مردادماه همزمان با چهل و چهارمین سالروز تشکیل این نهاد انقلابی در محل مرقد مطهر امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این مراسم با حضور حسن مسلمی‌نائینی رئیس جهاد دانشگاهی، علی منتظری رئیس اسبق و رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی، علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی و جمعی از مدیران واحدها و سازمان‌ها و جهادگران این نهاد انقلابی برگزار شد.

حسن مسلمی‌نائینی در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاددانشگاهی نهادی فرهنگی و پیشران علم و فناوری و علم نافع و فناورمحور در کشور است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره از حامیان اصلی جهاددانشگاهی هستند و این حمایت به دلیل نقش حیاتی جهاددانشگاهی در کشور است که مورد تحسین رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

مسلمی‌نائینی با بیان اینکه جهاد همواره امید علمی کشور بوده و خواهد بود، گفت: هر ساله به عنوان وظیفه برای تجدید میثاق با امام(ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام(ره) حاضر می‌شویم و عهد می‌بندیم که نقش و وظیفه خود در قبال مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را به خوبی ایفا کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های امام(ره) توجه ویژه به مردم به ویژه کوخ‌نشینان بود، اظهار کرد: همه فعالیت‌های جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون در راستای رفع مشکلات کشور و رفع کارهای برز مین مانده بوده است.

مسلمی‌نائینی بیان کرد: جهادگران همواره با علم و ایمان اقدامات بزرگی در کشور انجام داده‌اند. جهاددانشگاهی ثمرات مختلفی مانند زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی‌ها و ... داشته که این عزیزان توانسته‌اند پیشرفت و توسعه فراوانی برای بخش‌های علمی و فناورانه کشور به دست آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha